Polityka jakości

  1. Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, realizując swą historyczną oraz współczesną rolę ważnego ośrodka kształcącego wysokiej klasy kadrę praktyków prawa i administracji oraz kadrę naukową, stale doskonali jakość kształcenia na prowadzonych studiach pierwszego stopnia, drugiego stopnia, studiach jednolitych magisterskich, studiach doktoranckich oraz studiach podyplomowych.
  2. Polityka jakości jest spójna z programem i strategią rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz jego Wydziału Prawa i Administracji .
  3. Systematyczna analiza i weryfikacja efektów kształcenia stanowi podstawę działań dla stałego doskonalenia programów kształcenia.
  4. Stałym celem Wydziału Prawa i Administracji UJ jest wspieranie rozwoju kadry naukowo-dydaktycznej oraz badań naukowych, podejmowanych przez pracowników Wydziału Prawa i Administracji.
  5. Główne kierunki realizowanej polityki jakości obejmują w szczególności działania dla:
    1. Stałego doskonalenia oferty edukacyjnej, dostosowanej do potrzeb społecznych, sytuacji na rynku pracy oraz oczekiwań studentów;
    2. Stałego doskonalenia metod dydaktycznych dla osiągania optymalnych efektów kształcenia;
    3. Stymulowania najwyższego poziomu badań naukowych;
    4. Stymulowanie aktywności interesariuszy wewnętrznych oraz zewnętrznych w kształtowaniu i doskonaleniu systemu jakości kształcenia oraz rozwoju badań naukowych;
    5. Kształcenie i promowanie kadr naukowych;
    6. Internacjonalizacja badań i procesów dydaktycznych poprzez rozwój współpracy międzynarodowej w zakresie badań naukowych oraz wyjazdów pracowników naukowo-dydaktycznych i studentów do uczelni zagranicznych;
    7. Kształtowanie świadomości pracowników naukowo-dydaktycznych, administracyjnych związanej ze znaczeniem jakości ich pracy;
  6. Politykę jakości realizują wszyscy członkowie społeczności akademickiej Wydziału Prawa i Administracji.

Prof. dr hab. Krystyna Chojnicka
Dziekan WPiA UJ

Program rozwoju na lata 2012–2016